BUSINESS SUPPORT2018-04-10T10:03:41+00:00

ADMINISTRATIE

Voor de onderneming kunnen wij je de zorg voor jouw administratie uit handen nemen. Of indien je dat wenst een gedeelte daarvan.
Grofweg onderscheiden wij bij onze dienstverlening drie hoofdtaken:
• De dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse financiële administratie
• Het doen van de belastingaangiftes
• Het opmaken van de jaarrekening
Wij kunnen je als ondernemer helpen bij het analyseren en opzetten van de administratieve organisatie. De administratie kan door ons op kantoor verzorgd worden of op locatie. Ook bieden wij de mogelijkheid voor coaching, eventueel op afstand. Andere aspecten van onze dienstverlening zijn onder andere:
• Het adviseren en begeleiden van financieringsaanvragen
• Het opstellen van prognoses

PERSONAL ASSISTENT

Sylt biedt een oplossing voor de werkdruk waar elke ondernemer en organisatie mee te maken kan krijgen. Wij begrijpen wat er gedaan moet worden en nemen waar mogelijk werk uit handen.

Door het aanbrengen van structuur in de dagelijkse gang van zaken, het bewaken van de agenda, behandelen van in- en uitgaande post en emails, plannen, coördineren en zorgen voor een adequate follow-up, scheppen wij rust.
Daarnaast voelen wij ons verantwoordelijk voor de voortgangscontrole van diverse projecten en voor het verwerken van rapportages, het notuleren en de follow-up van diverse vergaderingen.

Je kunt ons tevens inzetten voor diverse organisatorische en coördinerende werkzaamheden, waaronder o.a. het regelen en boeken van reizen en accommodaties en de verzorging van (interne) evenementen.

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Contact