Sylt Support: hét administratiekantoor in Aalsmeer

Jouw bedrijfscijfers altijd op orde

Bedrijfs­administratie & Business Support

Als bedrijf kun je er niet onderuit. De bedrijfsadministratie. Je moet er iets mee. Maar wat nu als je je liever focust op je bedrijf dan op de cijfertjes? Je wilt het graag goed aanpakken. Zeker weten dat alles tot op het cijfer achter de komma klopt. En niet meer afdragen dan nodig is. Maar je hobby is het niet. Besteed daarom jouw bedrijfsadministratie uit aan Sylt Support: hét administratiekantoor in Aalsmeer. 

Bedrijfs­administratie uitbesteden

Op een professionele manier pakken wij je bedrijfsadministratie voor je op. Ons team heeft ruime administratieve ervaring. Je weet dus zeker dat het goed en efficiënt gebeurt. We gaan niet zomaar aan de slag. Nee, wij helpen je als ondernemer bij het analyseren en opzetten van je gehele administratie. Dat doen we op ons kantoor of op jouw locatie. Net wat jij fijn vindt. Daarbij is onze aanpak altijd aangepast op wat jij als ondernemer nodig hebt. Praktisch is het streven. Heel nauwkeurig ook. Want dat jouw administratie foutloos gebeurt – daar kun je bij ons van op aan.

Financiële administratie

Wij nemen je administratie volledig of deels uit handen. Net waar jij behoefte aan hebt. Wij kunnen bijvoorbeeld de volgende taken voor je oppakken:
  • De dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse administratie
  • Belastingaangiftes (jaaraangiftes of btw-aangifte)
  • Opmaak jaarrekening
  • Advies over financieringsaanvragen en audits
  • Prognoses en begrotingen opstellen
  • Salarisadministratie bijhouden

Sylt: hét administratie­kantoor van Aalsmeer?

Veel ondernemers uit de regio Aalsmeer weten de weg naar Sylt Support te vinden. Als administratiekantoor in Aalsmeer kunnen we je dan ook bij veel dingen helpen. Daarnaast profiteer je bij ons van:
  • Ruime financiële kennis en ervaring
  • Deskundig advies over een handige opzet
  • Altijd een persoonlijke aanpak
  • Nauwkeurig werk en oog voor kwaliteit
  • Ook voor andere secretariële werkzaamheden
  • Flexibel, persoonlijk en toegankelijk
  • Vaste prijs per uur

Secretariële werkzaamheden

Naast je bedrijfsadministratie, kun je Sylt Support ook inschakelen voor andere administratieve taken. Als Personal Assistant ontlasten we je tijdelijk bij een te hoge werkdruk. Met ons team loopt alles snel weer op rolletjes.

We kunnen o.a. deze werkzaamheden voor je oppakken:

  • Structuur aanbrengen in de dagelijkse gang van zaken
  • Agenda- en e-mailbeheer
  • In- en uitgaande post en mails coördineren en beantwoorden
  • Audits voorbereiden en begeleiden
  • Rapportages verwerken
  • Notuleren en follow-up bij vergaderingen
  • Organisatorische taken
  • Reizen regelen en boeken
  • Evenementen organiseren
  • Accommodaties regelen

Ook jouw administratie op orde?

Wil jij ook zeker weten dat je administratie op orde is? Neem contact op met Sylt Support: hét administratiekantoor in Aalsmeer. We kijken graag hoe we jou kunnen helpen.

P.S. Sylt doet nóg meer

Niet alleen pakken we graag je administratie voor je op. Sylt Support is méér dan een administratiekantoor. Wil jij ook een goed marketingplan? Een professionele website met een strakke huisstijl? Of een goede social-mediastrategie? Vraag het Sylt! Wij zetten er de juiste experts voor je op.